1 wrz 2014

11. Szok szoków niedowierzanie i Under Armour


Jeszcze nie zdążyłam podsumować sierpnia, a tu już ktoś zrobił to za mnie! 
Przebiegłam ponad 20 kilometrów i moje szanse w rywalizacji Under Armour na wygranie koszulki i pakietu na Festiwal Biegowy w Krynicy wzrosły powyżej 0. 
I ups, wylosowali mnie! Pakiet startowy powędruje do kolejnej osoby, bo ja zapisałam się już na expo przed Cracovia Maraton, więc nie potrzebuję drugiego numerka startowego, a ze względu na czas i plany treningowe, pobiec mogę tylko w Życiowej Dziesiątce. Ale koszulka jest moja! Może będzie tak fajna, że pobiegnę w niej na maratonie? To by było jakieś +899% do fajności!
Ależ będę teraz wyglądać listonosza!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej hej :) Pięknie dziękuję za każdy komentarzyk! Postaram się wpaść z rewizytą!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...